Velkommen til Distriktsskole Ølstykke

Sammen skaber vi den bedste skole

Samarbejdet mellem skole og hjem er guld værd for det arbejde, lærere og pædagoger skal udføre til gavn for det enkelte barn.

Et godt samarbejde er en medvirkende årsag til, at man som medarbejder har lyst og energi til at yde den ekstra indsats, der skal til for at løse opgaven med at ruste nutidens børn til fremtidens samfund.

Skolens vision og indsatsområder sætter rammen om medarbejdernes arbejde med at indfri de forventninger, der stilles til vores skole som kulturinstitution og som kommunalt skoletilbud. For os er det positive, ligeværdige og udviklende fællesskab hjørnestenen i det pædagogiske arbejde.

Skolens organisation og struktur bygger på, at der skal være rum til alle. Hermed menes ikke kun plads men også psykisk rum. Med vores afdelingsopdeling tager vi højde for, at skolen opleves overskuelig og tryg også for de mindste elever. Børnene kender hinanden og de voksne, der er i afdelingen. Vi er tæt på hinanden.

Venlig hilsen

Stefan Mørk Bendtsen